מצאת רכב משומש שמתאים לצרכים ולתקציב שלך? מעולה!

קניית רכב היא אחת מההוצאות הגדולות שאנחנו עושים במהלך חיינו, ובגלל זה אנחנו צריכים לבחון היטב את כל האפשרויות העומדות בפנינו לפני קניית הרכב- לוודא שהרכב אכן מתאים לצרכים שלנו ויעמוד בצפיות.

לאחר מציאת הרכב הרלוונטי, חובה לבדוק אותו לעומק ולבצע בדיקה לפני קניה במכון שמורשה לכך כדי לדעת מה מצבו האמיתי ולוודא שזה הרכב שבאמת נרצה לקנות ולא ״ניפול״ לאיזה תרמית או שנקנה רכב שיבקר פעמים רבות במוסך וידרוש מאיתנו הוצאות בלתי צפויות בעתיד.

רק בסופר פרונט חדרה תקבלו שנה אחריות על בדיקת רכב לפני קניה בחדרה
*בכפוף לתקנון

דברו איתנו!
להורדת הקופון לחצו כאן
20% הנחה על בדיקת רכב לפני קניה
להורדת הקופון לחצו כאן

אצלנו בסופר פרונט תוכלו לבצע בדיקה ממוחשבת לפני קניה לרכב המתבצעת בעזרת ציוד המתקדם ביותר שיש היום ועל ידי צוות בוחנים שעברו הכשרה ומוסמכים לבדוק רכבים לפני קניה ע״ משרד התחבורה. 

לאחר הבדיקה יהיה לכם רוכשי הרכב את כל המידע עבור הרכב שאתם מעוניינים לרכוש והבדיקה אצלנו תעניק לכם ביטחון בקניה, ושקיפות מלאה על מצבו של הרכב

 לאחר הבדיקה במידה ונמצאו ליקוים תוכלו לגשת למוסך מורשה עם טופס הבדיקה שלנו ולקבל הצעת מחיר עבור התיקונים, דבר זה יתן לכם להבין את שווי הרכב ואת כדאיות העסקה.

דברו איתנו!

כמה חשוב לפנות למעבדה אמינה?

על אף שהדינאמיקה בין מוכר הרכב לבין הלקוח חשובה, לא ניתן להסתמך רק עליה לצורך ביצוע הרכישה. גם אם המוכר נראה אדם נחמד ואמין, יש לזכור שהאינטרס שלו הוא לבצע מכירה ויהי מה.

האינטרס הזה בא לעתים על חשבון הסוואת עובדות חשובות לגבי הרכב, עובדות העשויות להשפיע על שיקול דעתו של הלקוח.

אז מה עושים?

בדיוק למטרה זו נוצרו בדיקות רכב לפני קנייה, הן אלו שאמורות להבטיח ללקוח שלוות נפש, כך שידע שרכש את הרכב לאחר שהכיר את כל נתוניו, לרבות יתרונותיו וחסרונותיו, ולא סתם חתול בשק.

מעבר לכך, בדיקת הרכב תבטיח ללקוח שהרכב עמו הוא מתעתד לעלות על הכביש, הוא בטוח וכשיר, כך שניתן לנהוג בו ללא חשש.

טופס סיכום אחיד

דוח הדגמה לבדיקת קניה

דוח דיאגנוסטיקה למערכות חשמליות ממוחשבות ברכב

דוח דיאגנוסטיקה למערכות חשמליות ממוחשבות ברכב

בדיקות רכב לפני קנייה

רשת סופר פרונט מבצעת בדיקות רכב לפני קנייה או מכירה, לכל סוגי הרכב: בנזין ודיזל, רכבי שטח 4×4, רכבי יוקרה ורכבי ספורט.
בדיקות הרכב מתבצעות על ידי ציוד חדיש תוצרת Ravaglioli איטליה, עם המכשור המתקדם ביותר בתחום. בתום כל בדיקה תינתן אחריות מלאה, בכפוף לדוח הבדיקה, כולל גיר אוטומטי / רגיל.

לבדיקת רכבי יוקרה לחצו כאן >>>

אנו מבצעים בדיקות לפני קנייה ומכירה מזה שנים, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים רבים. בדיקות הרכב מבוצעות על ידי בוחן רכב בעל כתב-הסמכה ממשרד התחבורה, ובפיקוח של מנהל מקצועי.
בזמן ביצוע בדיקת הרכב, השיקולים העומדים לנגד עינינו הם בעיקר בטיחות וכדאיות כלכלית. במידה שהרכב אינו תקין או עבר תאונה, נוכל לעזור לכם בהסבר המשמעויות של כדאיות כלכלית.

בדיקות רכב לפני קנייה – היתרון שלנו

לא פשוט לבצע רכישה של רכב משומש בימינו: הרכישה צריכה להיות מבוססת רבות על מערכת האמון שנוצרת בין מוכר הרכב לבין הלקוח, אלא שבעסקאות כאלה לא תמיד נמסרת האינפורמציה המלאה, ולעתים הפגמים מתגלים רק לאחר הרכישה.
כדי למנוע סיטואציות לא נעימות ולהבטיח רכישה מושכלת, מומלץ תמיד לבצע בדיקות רכב לפני קנייה.

תקנה 308/309 לחצו כאן >>>

בדיקת רכבים חשמליים
בדיקת רכבים מסחריים
בדיקת רכבי אספנות
בדיקת דיאגנוסטיקה
כיוון פרונט לרכב
העברת בעלות במקום

חייגו עוד היום 053-5764821 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם